Garancia
Az egyes termékek garancia ideje feltüntetésre kerül a termékek adatlapján.
Felhívjuk figyelmüket, hogy bizonyos termékek esetében hivatalos szerviznek kell a beszerelést elvégezni, ellenkező esetben garanciavesztést eredményez ennek az elmulasztása. A szakszervizek listáját a termék garanciajegyén találja meg vagy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, minden esetben a termék üzembe helyezése előtt figyelmesen olvassa el a termék mellé mellékelt használati útmutatót és a jótállási jegyet a termék üzembe helyezésről, üzemeltetéséről, és a garancia feltételeiről.
A beüzemelési kötelezettség azt jelenti, hogy a készülékre csak akkor érvényesíthető a garanciális javítás, ha azt a jótállási jegyen feltüntetett illetékes márkaszerviz helyezte üzembe. Ellenkező esetben a készülék garanciális jogviszonyban nem javítható. A területileg illetékes márkaszervizek listáját a garancia jegyen találja meg.
Bizonyos termékek esetén a gyártók az 1 vagy 2 éves jótállás mellé kínálnak ingyenes kiterjesztett garanciát. Ezen garanciák részletes feltételei az egyes gyártók honlapjain részletesen megtalálhatóak. A gyártók az alap garancián túli garanciát minden esetben regisztrációhoz köthetik, ennek részletes feltételeiről az adott márka weboldalán tájékozódhat.
Garancia, szavatosság
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. Az Ügyfél a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 (három) munkanapon belül érvényesíthet csereigényt, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A Beépíthető Konyhagép Kft. által forgalmazott berendezésekre minden esetben a hivatalos, gyártó által megadott gyári garancia idők az érvényesek.
Garanciális ügyintézés:
A Beépíthető Konyhagép Kft. által értékesített készülék meghibásodása esetén a hibát a hivatalos szakszerviz felé kell bejelenteni.
Szerelési, beüzemelési hiba esetén a javítást az illetékes telepítő cég (szakember) végzi. A vásárló a jótállási igényét csak a vásárlást igazoló számlával, kitöltött jótállási jeggyel érvényesítheti. A garancia érvényét veszti, amennyiben a készüléket nem jogosultsággal rendelkező cég (szerelő) telepíti. A garancia érvényesítésével, további részleteivel kapcsolatban (beüzemelés, bekötés, beépítés) érdeklődjön szaküzletünk elérhetőségein vagy a hivatalos szakszervizben. A kezelési útmutatóban leírtaktól eltérő használat, átalakítás, helytelen tárolás, nem megfelelő beszerelés, nem megfelelő, beüzemelés, nem megfelelő beépítés, elemi kár vagy egyéb eset miatt kialakult hibák nem számítanak garanciális hibáknak. Esetleges bekövetkezésükkor érdeklődjön a hivatalos szakszervizben. A termék garanciája a számlázás napján lép életbe. Amennyiben hibabejelentést tesz a használó és a készülék hibátlan, akkor a felmerülő kiszállási- és vizsgálati költséget köteles megtéríteni. Az elvesztett jótállási jegyet a vásárlást igazoló számla bemutatása alapján pótoljuk.
A termék visszaszolgáltatása:
A Vevőnek 14 naptári nap áll rendelkezésre arra, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. A Vevő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, ill. kitöltött visszavásárlási nyilatkozattal együtt visszajuttatnia az Eladó címére. Az Eladó kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban a Vevőnek kell gondoskodnia, az ezzel kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik.
Elállás esetén az Eladó a termék vételárát nem köteles abban az esetben visszatéríteni, ha a termék nem eredeti állapotban került visszaszállításra (pl. sérült, kopott, hordott, stb.)
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek az Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszatéríti a vevő részére.
1.Jogorvoslat az elektronikus kereskedelemben
http://www.ekk.gov.hu/hu/e_kereskedelem/jogorvoslat
2. A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0500164.TV
3. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV
4. 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR