SMEG SFP6378X PIROLITIKUS BEÉPÍTHETŐ SÜTŐ.CLASSIC DESIGN, INOX, SÜTŐSÍN
Az árakról érdeklődjön elérhetőségeinken!
A kiszállítás ingyenes!
- Classic design, pirolitikus öntisztítással
- nemesacél front
- LCD kijelző
- 9 sütő + 1 tisztító funkció
- 70 literes sütőtér
- A energiaosztály
- Hőmérséklet: 30 ° C és 280 ° C, légkeveréses sütés
- Kompakt LCD kijelző
- 1 halogén lámpa (40 W)
- Elektromos csatlakozás értékelés (W): 3000 W
- Elektronikus termosztatikus szabályozóval
- akusztikus riasztás
- percszámláló
- 60 cm-es normál magasság és szélesség
Energiaosztály: A
Gyártó: Smeg
Sütési mód: elektromos
Szélesség: 60 cm
Szín: Inox
Űrtartalom: 70 liter
Vásárlás során kétféle átvételi mód közül választhatsz:
- személyes átvétel üzletünkben
- házhoz szállítás futárszolgálattal
Személyes átvétel üzleteinkben:
Címünk: Szeged Bakay Nándor u.29. Maxx Konyhastúdió
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig 9-17 óráig
Telefon: +36/30-950-0038
Házhozszállítás futárszolgálattal:
A megrendelt terméket Royal Srint Futárszolgálat juttatja el a címére. A megrendelt árut 2-5 munkanapon belül a futárszolgálat részére átadjuk. Amennyiben a beszerzés hosszabb időt igényel, akkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt.
A házhozszállítás díja minden esetben feltüntetésre kerül a termék adatlapján.
Amennyiben egy terméket Ingyenesen házhozszállítunk az szintén feltüntetésre kerül az adott termék adatai közt. Több termék vásárlása esetén a díjak nem összevonódnak hanem arányosan növekednek, mely a megrendelés véglegesítése előtt látható a kasszában.
A szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek.
Szállítási feltételei:
A Royal Sprint Futárszolgálat bármilyen készüléket ki tud Önnek szállítani. A szállítást partnerünk 2 fővel végzi, a lakásba, illetve emeletre is felviszi a csomagot, kicsomagolja. Régi, leszerelt készülék elszállítását előzetes bejelentést követően ingyenesen elvégzi.
Amint átadtuk a készüléket a futárszolgálatnak, Ön kapni fog tőlünk e-mailben értesítést. A futárszolgálat 2-3 napon belül kiszállítja Önnek a készüléket, erről Ön e-mailben a kiszállítás napján értesítést fog kapni.
A kiszállítási díjban foglalt szolgáltatások
- kétszeri kézbesítési kísérlet, abban az esetben, ha az első sikertelen, telefonos egyeztetés után történik meg a második kiszállítási kísérlet.
- elektromos értesítés (e-mail) a kézbesítés napján.
- régi készülék elszállítása
- új készülék kicsomagolása, felesleges csomagolóanyag elszállítása.
Amennyiben további kérdése lenne:
Szállítással kapcsolatos kérdések esetén ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet:
Telefon: 30/950-00-38
Email: info@konyhagepuzlet.hu
Amennyiben már úton van a csomag és azzal kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük keresse a Royal Sprint Futárszolgálat ügyfélszolgálatát az alábbi telefonszámon:
Telefon: 06-1-216-3606
Régi termék elszállítás:
A régi terméket az új készülék kiszállításával egy időben szállítják el. Amennyiben a vásárló szeretné, hogy régi készülékét a futárszolgálat elhozza, akkor erre csak úgy van lehetőség, ha ez irányú igényét rendeléskor jelezte felénk. Ezt megteheti a rendelési folyamat 5. pontján, a megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni. Csak szállítható állapotban lévő régi készüléket tudunk Öntől elszállítani.
A futárszolgálat lakáson belül nem helyezi át terméket, a régi elszállítandó terméknek az új termékkel funkciójában megegyező terméknek kell lennie.
A futárszolgálat a régi termék kiszedésében/konyhabútorból történő kibontásában/gáz/víz/villany vezetékhálózatról történő lecsatlakozásban nem tud segíteni, kérjük a régi elszállítandó készület az új készülék kiszállításának időpontjára szállításra készítse elő!
A futárszolgálat a vásárolt terméket nem üzemeli be, annak szakszerű üzembe helyezéséről a vásárló köteles gondoskodni. Felhívnánk szíves figyelmüket, hogy bizonyos termékek esetében hivatalos szerviznek kell a beszerelést elvégezni, ellenkező esetben garanciavesztést eredményhez ennek elmulasztása (pl.: szabadon álló tűzhelyek, gáz-,kerámia-, indukciós főzőlapok stb.) A szakszervizek listáját a termék garanciajegyén találja meg vagy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Az egyes termékek garancia ideje feltüntetésre kerül a termékek adatlapján!
Felhívjuk figyelmüket, hogy bizonyos termékek esetében hivatalos szerviznek kell a beszerelést elvégezni, ellenkező esetben garanciavesztést eredményez ennek az elmulasztása. A szakszervizek listáját a termék garanciajegyén találja meg vagy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Kérjük, minden esetben a termék üzembe helyezése előtt figyelmesen olvassa el a termék mellé mellékelt használati útmutatót és a jótállási jegyet a termék üzembe helyezésről, üzemeltetéséről, és a jótállás (köznyelvben: garancia) feltételeiről. A beüzemelési kötelezettség azt jelenti, hogy a készülékre csak akkor érvényesíthető a garanciális javítás, ha azt a jótállási jegyen feltüntetett illetékes márkaszerviz helyezte üzembe. Ellenkező esetben a készülék garanciális jogviszonyban nem javítható. A területileg illetékes márkaszervizek listáját a garancia jegyen találja meg.
Bizonyos termékek esetén a gyártók az 1 vagy 2 éves jótállás mellé kínálnak ingyenes kiterjesztett garanciát. Ezen garanciák részletes feltételei az egyes gyártók honlapjain részletesen megtalálhatóak. A gyártók az alap garancián túli garanciát minden esetben regisztrációhoz köthetik, ennek részletes feltételeiről az adott márka weboldalán tájékozódhat.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
A Beépíthető Konyhagép Kft. által forgalmazott berendezésekre minden esetben a hivatalos, gyártó által megadott gyári jótállási feltételek az érvényesek. A Beépíthető Konyhagép Kft. által értékesített készülék meghibásodása esetén a hibát a hivatalos szakszerviz felé kell bejelenteni.
Jótállás
Ha a Vásárló Fogyasztónak minősül, a termék meghibásodás esetén értékhatártól függően egy, kettő, vagy három év kötelező jótállás terjed ki az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Rendelet) mellékletében felsorolt termék kategóriákra. A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetés-szerűen nem használhatta.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Kötelező jótállás esetén a Fogyasztó kijavítás iránti igényét, választása szerint a gyártónál vagy a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A Beépíthető Konyhagép Kft. részére jelzett kijavítás iránti igényt/hiba bejelentést az Eladó minden esetben továbbítja a gyártónak/forgalmazónak, ennek jogosságát minden esetben a gyártó/forgalmazó bírálja el.
A kijavítás kezelésekor a gyártónak/forgalmazónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a gyártó/forgalmazó, és közvetetten az Eladó, a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a gyártó/forgalmazó, és így közvetetten az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában a gyártó/forgalmazó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a gyártó/forgalmazó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.
Amennyiben a gyártó/forgalmazó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:
• ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
• amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
• amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.
Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg a Vásárló jogosult:
• a gyártó/forgalmazó felé kijavítási igényel fordulni, vagy
• a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni, vagy
• a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket a gyártó/forgalmazó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, vagy
• amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás a gyártó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.
A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.
A kötelező jótállás további feltételeit a jótállási jegy tartalmazza. A jogszabály alapján kötelező jótállás alá eső termékek mellé jótállási jegyet adunk, amely megfelel a mindenkor hatályos jogszabályi előírásoknak. A jótállási jegyet papír alapon mellékeljük a megvásárolt termékhez. Az elvesztett jótállási jegyet a vásárlást igazoló számla bemutatása alapján pótoljuk.
További információkat a jótállásról (garanciáról) az ÁSZF vonatkozó részében olvashat.
A termék visszaszolgáltatása:
A Vevőnek 14 naptári nap áll rendelkezésre arra, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. A Vevő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, ill. kitöltött elállási nyilatkozattal együtt visszajuttatnia az Eladó címére. Az Eladó kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban a Vevőnek kell gondoskodnia, az ezzel kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik.
Elállás esetén az Eladó a termék vételárát nem köteles abban az esetben visszatéríteni, ha a termék nem eredeti állapotban került visszaszállításra (pl. sérült, kopott, hordott, stb.) Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek az Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszatéríti a vevő részére.
Hasznos linkek:
1. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor
2. A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0500164.TV
3. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV
4. 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR